The Påsk is over...

...for this time!

Har ägnat hela påsken hos mor och far. Har varit så skönt. Hela familjen samlad fast en av oss stanna i sin håla några km längre bort. Kört massa skoter och varit ute från morgon till kväll. Härligt härligt!!


Har inte riktigt varit i denna fjällvärld men det är från förra året. Min kamera med påskbilder från iår ligger hemma och jag har redan hunnit ta mig till Lule igen. Skolan börjar kalla på mig igen. Ska sitta hela morgondagen och fixa grupparbete.
Nu ska jag förbereda mig inför morogndagen så jag sedan kan lägga mig med min nya nattinatti-bok:
 Research Methods for Business Students.....
Mycket intressant! NOT!!!!!!!!!

Ha d!

Kommentarer
Postat av: Lena

Du har i alla fall boken, nu har jag beställt den från ytterligare ett ställe då det första stället inte kunde uppge beräknat leveransdatum :(

2009-04-13 @ 20:15:20
Postat av: Emmeli

Vilken fin bild!

2009-04-13 @ 21:22:41
URL: http://nikkygumman.blogg.se/
Postat av: sofie

Den är sååå spännande, jag lovar

ha,ha,ha

2009-04-13 @ 21:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0