Johns beach

Nu kommer en liten lagesrapport:
Igar var vi till bland annat China town, Wall street, Staten Island, Time sqaure coh at en underbar middag pa appelbees. Och L i hemma i Sverige, det var mumsigt varre!

Idag blev det stranden och vi ar lite smaroda. Vagorna var grymt stora sa hade man kunnat surfa hade det kankse varit lage for det men men......

Idag ska Prinsen pa en tur med L och jag ska tvatta och chilla hemma. Ska bli skont efter en dag i solen.

Allt ar bra har borta och imorogn blir det kankse ett besok pa Six Flags...... men det far morogndagen utvisa.


Kommentarer
Postat av: mallan brallan

som sagt, inte ett dugg avundsjuk på er ;)



nu har jag registrerat mig på skolan känner mig grymt peppad :) ...å så har jag sagt till V att hon måste klämma ihop bena så hon kan guida runt mig på söndag, eftersom du är där borta å svammlar :P kram

2009-08-26 @ 09:09:35
Postat av: Lena Ekman

Ingen som passade på att headhunta dig på Wall Street? Inte heller det mintsa avis när ni är där och jag sitter och pluggar redovisning med influensan som enda sällskap.

2009-08-26 @ 09:21:27
Postat av: Laila

Vilket lyx... jag vill oxå äta på appelbees.

Jag åker med Mallan till Lulå, så jag kanske är där när du kommer. :) Ska låna lite böcker så jag kan komma igång me c-uppsatsen. :)



Kramkram

2009-08-26 @ 22:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0