Långresa

De senaste dagarna har varit sprängfyllda med göromål. Konstigt, jag har ju semester och ändå räcker inte dygnets alla timmar till. Har hunnit vara ner till Luleå och flytta in i ny lya, shoppat på IKEA, tenterat, fixa iväg paket, varit på banken, läst, fixat hemma och nu ska jag packa inför resan. Imorgon bär det iväg på långresa. Hela vägen över Atlanten till The Big Apple!

Nu ska jag går ut med sopor så det inte luktar apa när vi anländer hemma igen. Ni där ute som läser får väl kika in om någon vecka. Då kanske jag har några kuliga bilder att visa.

Ha det så bra!!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Har läst åt mamma så nu vet hon de;) Nu hoppas vi att hemresan går lika bra..

2009-08-22 @ 11:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0