Shopping

Idag tog Lx3 oss ut pa en bilfard till omradet kring Madison Sqaure Garden coh dar beokte vi bland annat Manhattan Mall, lite sma butiker och Prinsen hitta ett par jeans och en t-shirt, jag hitta en ny vaska och en ny planka. Ja, Syrran A annu en ny vaska :)

Sedan akte vi till City Island och hamta hem lite seafood da lillkillen hade nattinatti-tid strax.
Pa vagen tanka L, fatta vad billig bensin de har... halva priset an for oss.... tank om vi hade dessa priser.

Nu sitter vi hemma och chillar. L och jag gora stan osaker :)

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Vad härligt ni verkar ha det!!



Här händer det inte mycket... Om jag är hemma på söndag ska jag guida M lite här ute :)



Ha det så bra!

kram

2009-08-24 @ 10:26:59
Postat av: Åsa

Hur kommer det sig att det blev en till ny väska, var inte Viktor med och stoppade dig ;)

2009-08-24 @ 15:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0