Strax semester...

... och innan dess har jag hunnit med massa sen jag skrev något vettigt sist. Har bland annat traskat runt i skog och mark och kollat in naturen, jobbat, badat, grillat och firat att Prinsen fyllt hela 24 år.
 ETT STORT GRATTIS TILL HONOM!

Bilden till höger föreställer mina underbart söta syskonbarn, när vi på Prinsens födelsedag var ner till Myllää igen och tog oss ett lite längre kvällsdopp. Och så klart ville inte dom lämna det gosiga vattnet.

Imorgon är det sista dagen på jobbet innan semester vilket är så underbart. Ska bli skönt att kasta in handduken för detta år och framtiden får väl utvisa ifall jag återvänder till brottsplatsen :D

Längtar just nu förträffligt mycket till lite senare i augusti då vi åker på långresa. Sååååå roligt!!!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0