Julbord

Blev visst en helg i festens tecken. Först vinkväll framför idolfinalen hemma hos en kär vän vilket givetvis slutade ute på krogen. Fick sällskap hem... nattsudda lite till....Trevligt, trevligt!!

Sedan vakna jag tidigt  och tog mig på stan för en fika men en vän som är min ännu kärare vän. Lät konstigt men hur man nu skriver. Köpte en ny foundation som jag testa igårkväll och den fungera prima. Måste ha varit den jag prova så jag köpte nog rätt produkt iallafall.

Efter en stödvila så var det bara hoppa in i duschen och starta en ny partykväll. Julbord! Gott och grymt skoj! Länge sen det var så kul på krogen... Träffa på en fin snurra som jag inte träffat på ett tag och jag har verkligen saknat henne. Så skönt att prata med na...

Och så lärde jag mig en sak: Ta på lite högre klackar på skorna så gör det inte det minsta ont i dem. Alltså desstu högre desstu bättre ;)

Och så börja jag fundera: Jag förstår inte varför mammor sitter och snackar om sina ungar 24 hour!!! I do not get it. Hur intressant är det egenligen för alla andra?? Jag vill då inte veta vad andras ungar börjat smaka på, vilket blöjmärke, deras sovvanor....  

Nu ska jag börja packa. Ska hoppa på tåget neråt igen. Men vips så har de korta skoldagarna gått och jag får åka hem igen  :)


Kommentarer
Postat av: Lena

Angående mammor... ja vänta bara :o)

2009-12-16 @ 19:15:03
Postat av: Malin (jag)

Om en person snackar på en fest om dennes unge hela tiden då blir det jobbigt och jag kommer INTE göra det!!!

2009-12-17 @ 14:21:09
Postat av: Laila

Ja vanta du bara Malin, vi lar val se nar du blir mamma :)

2009-12-18 @ 04:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0