Kass bil!

Då har jag äntligen vilat ut efter vansinnesfärden till Umeå. Kan inte än idag fatta att vi överlevde resan utan en endaste skråma. När jag lämnade in nyckeln till bilen var det med en enorm lättnad. Och så vet jag att en Audi är inte värd pengarna, inte de nya iaf. Hur mycket värme jag än la mot rutan försvann inte isen.... försökte med det motsatta att inte ha så mycket värme men det gjorde ju än mera is... Sedan när jag skulle ta bort isen från vindrutetorkarna så gick det inte att få upp dem... kass bil!

Igår var det iaf handling som gällde inför nyårshelgen. Då köpte jag det som alla andra köper innan. Inhandla skinka och idag ska det stekas i ugnen så njuta va den med lite senap på...gott, gott!

Ska först bara...

Kommentarer
Postat av: Emmeli

Gott nytt år!

2009-12-30 @ 22:05:36
URL: http://nikkygumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0