Liten dator- STOR dator

Har suttit framför minidatorn hela tiden, alltså den tid jag nu suttit framför datorn och så sätter jag mig framför min egen laptop och den känns så STOR. Verkligen vanesak!

Igår blev det inget besök till jobbet. Tog en powernap istället och ringde dit istället. Så nu har jag bara ett pass i dec och ett i januari. Det roliga är att passet i januari är den 1 januari. Så att fira nyår med alkoholhaltiga drycker går bort. Så får se hur vi firar det nya årets intåg. Borde ju fira det stort och hoppas att detta helvetes år är över. Pallar nog inte med så mycket mer. Hamnar nog på hispan då.

Igår var det skidtur igen med mina skidor som har kasst glid. Så idag måste jag köpa vallväck så prinsen kan fixa till dem. Går kankse lite lättare i spåret då. Sedna hem och en glutt på desperata hemmafruar som slutade i tragik. Längtar tills den börjar igen!!

Nu ska kingkongen skottas fram och rulla ner mot en by som vi så gärna vill bo i. Kan ju drömma mig bort nu när jag ändå åker ända dit ner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0