Redan tisdag den 8 december 2009

Förstå att tiden bara rinner iväg. Nyss var det början på dessa kurser jag läser nu och nu helt plötsligt ska arbetet strax vara klart och vi har snart lov i af en vecka. Måste vara i Lule igen 4 december så det blir en kort ledighet. Men då har vi ´fått en till ledig vecka i januari från 11 till 18 januari vilket är skönt det med. Då hinner jag förhoppningsvis vila upp mig helt. Jag som haft så jobbigt......not!

Har haft en helt otroligt bra helg. Måste varit atmosfären i underbara kiruna som var så underbar just denna helg. Var lagom kyligt, det fanns snö och så var jag omgiven av grymt folk. Hann in i massa hus för lite mys över en kopp te/kaffe. Hann t o m med skoteråknning och skidåkning. Och det bästa av allt, jag hade INGET i skolan som stressa upp en. Så grymt! Det är så är helgerna ska vara!!

Nu ska jag fixa mig och gå förbi mitt jobb och säga hej! Ta bort lite pass jag lovat men inte kan jobba då det kom upp skolgrejs lite tidigare än jag trodde. Ja ja.....

 

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0