Säsongsuppehåll

 I onsdags kom vi hem lagom för att hinna se Grey's. Min verkliga favvoserie men då var det säsongsavslutning förra veckan. Vilken BOM! Så  nu är det bara att vänta tills den börjar till våren.

Loussa elljusspår är verkligen kasst! Fattar inte hur man kan göra ett sådant spår. På sommaren är den ju rätt bra när man ändå använder benen även i nedförsbacke men på skidor är den kass. Först är det bara nedförs vilket gör att man står där och nästan fryser på skidorna, sedn går det uppförs och då får man svettas. Väl uppe på toppen så ser man att det går neråt igen.... efter svettiga uppförsbacken hinner man bli en isbit innan man kommit till nästa uppförsbacke vilket är en bra bit i nedförsbacke till. Ja och då kan ni ju gissa att sen är det bara att stå igen. Vintertid är den verkligen gjord för att man ska bli förkyld. Svettas och sedan frysa så det spåret ska jag inte ta igen vintertid. Sen att det var -13 grader gör ju inte saken bättre.

Nu ska jag börja fixa mig. Ska och käka lunch på stan med min kära vän.  Sedan skola 13-16:15 på nätet. Sista föreläsningen 2009. Bara gruppprojektet och redovisningen av den sen är det tentaplugg av en ganska så tjockbok... Lagboken


Kommentarer
Postat av: emelie

Hej! Bli medlem du med på gratisbio och få GRATIS biobiljetter, tidningsprenumerationer eller presentkort på din favorit butik. Du kan även delta i massa roliga tävlingar och vinna fina priser. Klicka på länken så kommer du direkt till sidan som kan göra din vardag lite roligare. http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=196719

Pöss så länge!

2009-12-12 @ 20:54:22
URL: http://emeliejosefinecarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0