Sjuka tider...

... ni skulle bara veta....!!?! Tragiskt!!

Har idag skrivit en dugga (deltenta) och hoppas nu innerligt att jag klara den, vilket jag gör efter varje tenta, dugga, inlämning av arbete eller redovisning. Och lika lyckligär man när man klarat den och lika ångestladdat är det att inte klara den. Så nu håller jag tummarna igen!!! :)

Imorse var jag på väg att missa tåget. Gick i godan ro och så när jag kommer till korsningen där man svänger in på tågstation hör jag signalen att tåget går nu. Jag kutar allt jag orkar och ser att tåget står kvar på perrongen. Skyndar mig som en galning och hoppar på tåget just innan den rullar iväg. T o m Konduktören stod och log och undrarde om jag tyckte sista biten var jobbig. Men jag HANN!! Kommer garanterat i fortsättningen gå 5 minuter innan den vanliga prom.tiden. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0