Umeå T.o.R

Då gick även annan dagen med rasande fart. Tjejfest hemma hos mig (& prinsen men han gick på annan fest). Mycket trevligt gäng samlades och vi gick igenom alla slags samtalsämnen och vi tog även en nostalgitripp. Vi var ju några som studenten 2007 där. :)

Nu sitter jag iaf i Umeå och väntar på att jag ska få tag i lite statligt anställt folk. De betalar resa, hotell och timlön och ändå ger de ingen tid NÄR vi ska få komma på detta möte. Så nu sitter jag här och kostar oss en massa skattepengar och försöker komma fram till denna kvinna. Har en känsla av att vi ska ses kl 13:15 typ för de har beräknat att vi ska vara hemma kl 22:00. Men är vädret som igår när vi åkte ner lär vi inte vara hemma förrän kl 00:00.  

Nu ska jag fixa mig, kolla kontot, checka ut och gå på stan.... får väl passa på :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0