Åkte inte!

Och tur är ju det såg jag på facebook.... inga övriga kommentarer om det!

Klara duggan! :) Vänta mig inget annat fast jag hann börja bli tveksam men en lärdom för mig och C. Gå till läraren ifall en lösning inte verkar vara på g!!

Valde som ni ser i rubriken att inte åka hem ihelg. Stannar här för att hinna läsa lite, umgås med V och vila.
Fast händer det nå skoj är jag nog inte sen att haka på....?!  ;D
Dessutom kändes det onödigt. Hade varit hemma vid 21, sovit en natt, Prinsen skulle fixa på jobbet i typ 8 timmar, sen umgås med han en kväll, sova, och sedan åka tillbaka. Vill hinna pussa och kramas med prinsen mera för att priset hem ska vara värt det.

Få se nu vad helgens aktiviteter blir egentligen...............?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0