Dagens

Humör: Lugnna puckar
Klädsel:  Svarta strumpisar och flanell-tunika
Tid du kom hem: 15:45
Köp: Citrin te 8:50
Mat: Pyttipanna med ägg
Smink: Inget
Måste: Ut och promma en timme!
Vill ha: Mycket pengar :).
Fundering: På Maple (dugga på nätet)
Tråkigaste: Ensamheten
Längtan: Till imorgon, då kommer prinsen!

LITE SAKER
Vad ska du göra under veckan:
  Maple klart, föreläsning i statistik och strategi, sen njuta va helgen!
Hur går det i skolan: Bra tror jag
Hur är det med familjen: Bra hoppas jag ;)
Har du syskon: Ja, jag är yngst av 4 systrar och 2 bröder

VÄLJ ETT
Coca cola eller fanta: 
Fanta
Sommar eller vinter: Vår :)
Choklad eller chips: Chocklad
Fdla eller bio: Bio
McDonalds eller Burger King: Max :)
Mobil eller dator:  Dator.

FRAMTID
Drömyrke:
Ekonom
Vill du ha barn: Ja
Kommer du ha ett bra jobb: Det får jag verkligen hoppas
Vart vill du bo: Där vart mitt hjärta bor ;)
Kommer du gifta dig:  Ja
Festa mycket: Nej
Resa utomlands mycket:  Ja
Fortfarande studera: Någon kurs lite då och då kankse för att hålla kompetensen vid liv.

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Kysst någon:
 Nej!
Gråtit: Nej
Köpt något: Ja, lunch och fika
Varit sur: Nej
Varit ledsen:  Nej
Kramat någon: Nej
Sagt "jag älskar dig": Nej
Saknat någon: Ja
Varit sjuk: Nej
Pratat bullshit om någon: Ja
Kallat någon idiot: Nej
Åkt buss/tunnelbana/pendeltåg: Ja
Tittat på film: Nej
Smsat: Ja

PERSONLIGT
Vad heter du?
 Malin
Hårfärg? Brunt
Ögonfärg: Blåa
Vart kommer du ifrån: Övre Soppero

SENASTE PERSON SOM
Du sov med:
 Prinsen
Du skickade ett sms till: Carolina
Du fick sms av: Carolina
Du ringde: Veronica
Som ringde dig: Sofie
Du kramade: Prinsen
Som skrev till dig på msn: Lena
Du träffade: Carolina

Kommentarer
Postat av: Lena

Den var kul, den stjäl jag. Är hemma idag med dotter under observation - visar tecken på urinvägsinfektion... vill ha lite koll.

2009-02-13 @ 07:22:51
Postat av: Anonym

Ha en bra alla hjärtans dag du med!

2009-02-14 @ 17:37:22
URL: http://nikkygumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0