Ensam

Vanligtvis är jag en person som tycker det är skönt att vara ensam en dag eller tre. Men nu har jag varit det i hela 4 dagar och börjar känna en enorm längtan hem till min prins. Hem till vårat. Hem till vår underbart sköna säng. Hem till frukostbordet..... you name it!

Har igår haft en mysdag med V. Satt på det nya supermysiga fiket här på universitetsområdet och tjata i typ 2 timmar. Sedan till lägenheten och en långpromenad i det kalla vädret (-19 minst), trodde mina lår skulle vittra sönder. Dusch och ännu en promenad över till V. Middag, melodifestival, efterrätt, Wallander och ännu en promenad till lägenheten mitt  i natten. Gick dessutom åt fel håll kändes det som. Alla andra gick glada i vågen lite småberusade till STUK. Skulle kanske ha vänt på klacken och joinat dom?! :)

Idag är jag iallafall smådegig. Tänkte föröska ta mig igenom några X antal rader och påbörja inlämningsuppgiften och kankse en titt på nästa dugga?!! Ja, få se vad jag känner för....

Ja, just det! Melodifestivalen igår. Sikken besvikelse! Marie åkte ut, huga huga..... Men att Alcazar gick vidare var ju ingen nit det heller. En av de 2 bästa låtarna för kvällen. Fast ingen låt ver en schlagerlåt.
Och sen, har svt kommit på ännu en grej att få in mera pengar på: duell! Ja, nog kan dom! Fast för mig gör det inget, jag slösar inga slantar på det *tihi*

Saknar min prins nå enormt!


Kommentarer
Postat av: Emmeli

Marie var bäst, fast ingen var riktigt bra. Hoppas det kommer bättre bidrag.

2009-02-08 @ 17:17:57
URL: http://nikkygumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0