Ingen klaustrofobi!

...här inte. Fick idag ligga helt stilla inne i ett rör i 60 minuter. Somna nästan så syrran som skulle lugna mig tyckte jag var lugnet själv. Hade inte träffat på många med den egenskapen sa hon. Fast ååå andra sidan säger hon kankse det till alla som måste göra detta.  

Håller på att sätta in låtar in min nya lilla musi-grejs vars märke jag inte nämner :) och det verkar gå bra. Ska kolla om det fungerar strax. Spännande!

Annars massa minus och massa små deadlines att hålla. Men denna vecka var min grupp duktiga och gjorde seminarieuppgiften klar redan i måndags. Så nu är det bara en dugga att fixa till på fredag så är jag med i matchen. Måste ner igen på fredag....DaaaaAAA..... vad jobbigt men missa statistiken är farligt. Har ju en dugga nästa vecka som också ska klaras!

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad duktig du var!! Jag led hela tiden och ndå huvudet utanför och knät i röret. Vi ses på fredag!!!

2009-02-18 @ 18:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0