Konsumera smart!??

Jag har på senare delen börjat få den insikten att bättre att betala dyrt och få något som håller än att köra slit och släng.
Prinsen köpte mig en mp3 förra året så mina 40 mil långa resor skulle bli lite roligare, men vad händer när jag väljer en billig variant? Sönder såklart! Tur i oturen så fanns garanti kvar och jag fick pengarna tillbaka. Så nu har pendlandet börjat igen och ingen musik på tåget.... Vi spana efter något bra och kommer fram till att ju dyarare desstu bättre!
Och vips så inhandla jag en version som de flesta äger skulle jag tro.... Gissa vilken färg??? Nä, inte rosa men SVART.
Vad ville jag komma till då? De ni tänkt behålla en tid, betala dyrt för det! Och det ni gärna vill byta ut, handla billigt!

Jag övergår nu från kineser till vanliga varor :)

Och nu till det bästa.....JAG ÄR HEMMA (för några dagar iallafall)!

Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad blev de för märke?? Mycket viktigt att veta. :)

2009-02-17 @ 20:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0