Lätta steg

..gick jag med tillbaks till lägenheten. Fick reda på tenta-resultat och en sten föll från mina axlar. Så ni kan ju gissa resultatet.

Sedan har jag varit och tagit blodprov idag.... efter en stund ringer vårdcentralen... oj, locket satt inte på ordentligt och blod försvann när vi satte den i centrifugen, så jag fick gå tillbaka efter skolan och ta ett nytt... men vad gjorde det när mina steg var så lätta att bära??!!

Har dock huvudvärk så nu ska jag försöka ta en stödvila på 1 timme.... sedan promenad... middag.... date m V.... sedan, ja det som faller oss in ;)

Kommentarer
Postat av: V

Grattis!!!!!!! Vad bra, glad för din skull!

Du får komma hit och fira med Dajmtårta och popcorn :)

kramar

2009-02-11 @ 16:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0