Lugna gatan!

Är äntligen hemma för mer än 2 dagar. Kom hem igår vid 14 och har bara varit vilket har varit grymlingens skönt.
Överaska Prinsen! Han höll på att ramla baklänges såg det ut som. Har klippt bort mitt långa hår! Hade tänkt lägga ut före och efter bilder men..... ångra mig!

Har varit och besökt en person som jag inte träffat på hur länge som helst och det roliga är att  det känns som igår varje gång. Satt där i någon timme och uppdatera mig. Hon har verkligen saker att se fram emot... Blir så glad för henne!!!
Och hennes helt enormt söta dotter hade blivit så stor. Den flickan kommer charma en och annan i sina dagar. Världens finaste stora blåa ögon!

Nu sitter jag som vanligt väntandes på att Prinsen ska dyka upp och vi ska få umgås hela låååååååånga helgen!

Trevlig helg ALLA läsare där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0