Ny era

Åkte till Luleå igen på söndag så nu har jag börjat plugga på heltid igen. Sååå skönt! Gjorde grupparbete igår och vi hann göra den helt klar. Ännu skönare! KLart för inlämning hela 2 dagar innan deadline. 

Tog en kvällspromenad med svägerskan....så skönt fast det var lite småkyligt!
Och idag har jag börjat vara med i en studie. Blev inskriven och det kommer ta hela 3 veckor innan den är klar. Fast kommer det en salva utan kortison blir ingen gladare än jag.

Har precis ätit lunch och studerat papprena jag fick från studien och tror min madrass ser extra skön ut....tror jag intar den..... fast först en diskning.....


Kommentarer
Postat av: laila

2009-02-03 @ 17:32:48
Postat av: Laila

Nu vill jag se hur eran soffa ser ut... :)

2009-02-03 @ 17:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0