Ny produkt

Har äntligen hittat en ny produkt för ansiktet som är bra förutom den jag använder från Oriflame och det tack vare en rekommendation av min minsta stora syster. Har använt den nu i någon dag och huden känns smidig och bra. För er andra som känner för att prova den så finns den på apoteket. Dessutom oparfymerad! HEY 5!!!  ;)

Sitter här på morgonkvisten och bloggar. Får inte fingrarna ur aslet, hade behövt läsa ikapp mig i Strategin. Har lyckats en bit men datorn lockar så enormt ibland.

Imorgon ska jag och V göra en kul grej..... to be continued!   

Fotot är hämtat från www.apoteket.se

Kommentarer
Postat av: V

Jag håller båda tummarna för oss!!

Haha tänk om det blir som vi vill... åsså blir vi inte nöjda! :(



Kram å syns imorgon då

2009-02-04 @ 21:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0