Blogg??!

Har precis dragit min repa runt bland alla bloggar jag dagligen inspekterar.... och inser att det är få som uppdaterar sina specielt ofta. Vissa klagar på att inte svara i mobilen är irriterande när man ändå har en mobil. Men fullt lika irriterande är det att inte få en uppdatering på era bloggar som man ändå har.
Enligt allas våran nya moderna ordbok wikipedia är blogg följanda:

                          en förkortning eller förenkling av webblogg; av engelskans blog, kortform av weblog web + log, är en webbplats som innehåller periodiskt publicerade inlägg på en webbsida där inläggen är ordnade, så att de senaste inläggen alltid är högst upp.

Fast å andra sidan är kankse dessa bloggares periodiska inlägg lite glesare än mina bara???.... De kankse har en periodisk uppdatering??... Jag vill iallafall LÄSA MERA!!!  

Titt ut, nu slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0