En dag som denna....

...hade resterande dagar fått vara :)
Väckarklockan ringde imorse 9:30 och jag bara stängde av den och fortsatte snarka. Kände bara ett par goa armar som höll om mig ännu hårdare.
Kolla klockan lite senare, visade sig vara mycket senare, och vips så var vi på benen. Käka frukost. Fördrev lite tid med mitt ny inköpta spel. Kolla nätet. Laga middag :) Och så tvätta lite kläder under tiden jag läser in mig på stabiliseringspolitik. Komplicerat värre!! Men ändå intressant. Ska kankse satsa på politik siället;)
Nu har jag någon timme till och läsa sedan sätta mig och glo på dumburken innan sänggåendet tidigt.
Det är tyvärr arbetsdag imorgon BLÄÄÄÄÄÄ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0