Oron släpper taget om mig

Har levt ett ganska orofullt liv i december-januari med undran om ekonomi, bostad, studier, jobb o s v
Listan  kan fyllas på med än det ena än det andra. 
Men idag känner jag lugn! LUGN! Förstår ni? Det är ett tag sedan jag kännde detta lugn.
Och allt bara för att jobbet börjar avveckla sig, har bara 3 dagar kvar!!!! Gör det jag ska och känner lugn!
Så grymt rofullt!

Ska idag till moster och pula lite på hennes dator. Hon är så orolig att jag ska lämna den och henne utann skydd. Men det fixar sig. Allt verkar fixa sig! Så otroligt skön känsla!!!!

Nu ska den balanserade Malin ta en dusch..... fortsätter gärna med detta liv ett tag till!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0