Sista dagen...

...här hemma. Ska sedan ut i välden igen och bepröva mina vingar. Investera i lite human kapital.
Prinsen övergav mig för lite underhållning av :             


Själv har jag idag underhållt mig med statistikböckerna. Var som några nya saker att lära sig för att klara av den lilla provet eller vad man nu ska kalla det. Klara den och kan nu ägna tiden till lite strategi läsning. Ska göra grupparbetet på måndag och då är det skönt att vara lite förberedd. HAr dessutom gjort en liten chansning gällande resan ner imorgon. Har satt bud på tradera :)

Lördagkväll och nu ska jag äntligen få på mig kläderna :) och åka och inhandla lite till den tomma kylen och frysen. Sedan får bilens nos bestämma i vilken riktning jag hamnar. Det låter vi alltså framtiden utvisa!!!......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0