Torsdag!

Är det idag och jag är hemma från jobbet. Min mage har gått i strejk! Hade nog inte gjort så mycket nytta på jobbet om jag varit där. Vakna och ägnade de första 3 timmarna på dass... sedan blev jag helt slut och somna, sov till 12 och fick då värsta paniken att jag inte gjort något. Fast ååå andra sidan är jag hemma från jobbet idag och då ska man inte göra något. Försöker dock läsa in mig på den finaspolitiska rapporten 2008.KUL!!!

Måste försöka äta nu.... får se hur det går???

Lite senare under dagen:
Måste rätta till missförstånd jag förstod har uppstått vid läsning av ett av mina inlägg efter ett samtal idag. Jag har inte blivit avvisad CSN lån utan jag väljer att INTE ta det. Kommer leva snålt med bidragsdelen och sparade kronor...  :)

Kommentarer
Postat av: laila

Kommer du ihåg att skriva dom där papprena till mig. måste ju ha me dom när jag fartill umeå. :) kram kram

2009-01-08 @ 16:41:22
Postat av: Syrran!

Håller tummarna att du klarar dig utan att ta lån :)

2009-01-08 @ 19:43:12
Postat av: Syrran!

Håller tummarna att du klarar dig utan att ta lån :)

2009-01-08 @ 19:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0