Vad händer?

Vad har hänt i vår lilla värld? I lilla trygga Kiruna? Blir helt förstummad. När jag  var yngre gick jag ensam om kvällarna hur som helst, kors och tvärs genom stadens gator och nu så ska man vara rädd. Våldtäckter och nu senast mord/dråp...
Att inte kunna lite på varandra.... så hemskt!

Det andra som har hänt är ju också tragsikt fast på ett helt annat vis. Är ju enormt trist att alla elever mist sin trygga värld och att alla anställda inte har "sin" arbetsplats att gå till. Finns ju inget annat att göra än att hoppas att allt detta löser sig på ett bra sätt! Go for it kommunen!

Vidare är jag har jag börjat tagga ner mig på jobbet. Har försökt göra så mycket som möjligt för att underlätta för M. 
Fatta; BARA EN DAG KVAR!!!!!!!! LÄNGTAR!!!!!!

Nu ska jag skruva ihop våran nya soffa....   


Kommentarer
Postat av: Laila

Jag vill se den nya soffan. :)



Ja, tänk när vi var yngre...de är som inte samma kiruna.

2009-01-29 @ 18:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0