Ändrade planer

Idag var det meningen att vi skulle tömma brors lägenhet men när jag vakna, vakna jag av smattret från regnet utanför.
Sååååååååå mysigt! Men jobbigt att flytta ut och leka med presänning varje gång man ska lyfta något på släpet. Så vi väntar lite till. 

Idag blir det att städa här hemma. Och det behövs, inte för att det syns men jag vet att det behövs. Har inte äns, hör och häpna, putsat fönstrena iår. Men de verkar stå kvar och så sprolla. JAg går ju inte under för det. Det finns ju dessutom mycket viktigare saker att ta itu med som att ta vara på sina nära och kära.
Sanna mina ord: du vet inte när de försvinner för all framtid! :) 

Trevlig helg!

Saknar Prinsen!!!

Kommentarer
Postat av: mallan r

men hallå mallan t, jag har inte putsat mina fönster sen jag flytta in i min lgh å de är väl snart två år sen?! egentligen borde jag väl skämmas över de men ids inte ;) kram

2009-07-12 @ 21:32:05
Postat av: MAlin

Vi 2 har då något gemensamt :) Har inte hller idats än...

2009-07-14 @ 21:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0