Förkylning...

... som tär på en och inte riktigt vill slå ut fullt ut. Är mest trött, hängig och full i näsan. Skulle kankse ta sig ett dopp till så den kommer ut någongång.

Idag har egentligen varit en rätt hektisk dag, eller?? Har iallafall hunnit med massor. Papper dit och papper hit och samtal hit och samtal dit, besök lite här och där..... ja massa!

Nu sitter jag här och filosoferar....kan inte riktigt smälta hur vissa människor beter sig. Det som jag mest blir ställd över är att bara för att man inte tycker om en så behöver man inte vara otrevlig mot andra. För är det inte så att Som man själv vill bli behandlad så ska man behandla andra??? Fast åå andra sidan är vi från världens alla hörn och inte uppfostrade på samma sätt vilket även formar oss på olika sätt.... mer ids jag inte nämna för vissa tar ju åt sig....  ;)


Kommentarer
Postat av: Lena Ekman

Jag tar inte åt mig det minsta, så länge som alla tycker som jag :-) Nu hoppas jag att du snart är på väg till Luleå. Men inte nästa vecka väl? För då ska jag till hemtrakterna och skämmas bort och återgå till "barnstadiet", varför blir det så i närheten av mamma? Ha en fortsatt skön sommar tills vi träffas igen.

2009-07-03 @ 08:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0