Klädsimning

Igår var det strålande sol och efter en lugn beordrad arbetsdag fram till 14:00 åkte vi ut till bastuflotten för grillning, fiske och bastubad.
 

Det var jag.... och bröderna från Kauppinen (-3)
 Frivillig badning med badkläder..... Mysigt värre.....          
Fast jag ägnade mest tiden till att trassla till det för mig :)

Sedan avsluta vi det hela med att ta oss över med kanot.
Då vi packa ner alla saker och oss själv. Redan 2 meter från flotten greps jag av panik och ville tillbaka. Men killarna sa att det var ju bara att balansera.... Så vi fortsatte. Kanoten gunga så där fint och helt plötsligt slog en våg och vi kantra. Allt och alla ner i vattnet.... bara försöka fånga in allt och hålla kameran ovan vattenytan. Först jag, sedan Harry och till slut hitta vi en plats ovanför alla grejer för min kära ägodel. Simma med kläderna tillbaks till flotten och tömma allt på vatten. In i Bastun för lite värme då vi var rätt nerkylda efter simturen. Sedan nästa försök. Som belv delad på 2 och inget mer risktagande. Skrämmande men spännande. Gör det fler gånger .... om jag bara får lämna alla elektroniska saker hemma :) 

Kommentarer
Postat av: Lena Ekman

Vad synd att du inte hann ta ett kort från vattnet också :-) Ha det bra!

2009-07-21 @ 10:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0