Prinsenfritt på obestämd tid

Idag är det måndag och jobbar åter. Har dock bara jobb måndag, tisdag och onsdag sedan ledig torsdag-söndag. Är grymt sugen på att åka upp till fjälls men jag vet inte än. Kankse drar dit en sväng. Undrar om jag kommer ihåg hur man tar sig dit bara....hmmm.....

Ja, idag är det måndag och jag är allena. Prinsen drog på en semester-resa och jag avundas honom. Tänk den som fick resa. JAG ÄLSKAR ATT RESA!!! Men med det får jag nog vänta med tills jag har ett diplom där det står civilekonom och en lön som kan betala resan :) Fast jag kankse har en snäll sambo någongång, eller att turen även slår mig. Hade inte varit fel att vinna lite cash. Brorsan vann i våras, enbart någon miljon.... Jag vill ha hans tur!! :)

Har börjat min Prinsenfria period med att sova i 2 timmar efter jobbet och jag orkar bara inte laga mat. Får kankse lite mer krafter imorgon. Hade faktiskt behövt storstäda här nu när igen är här och stökar. Behöver åka och handla ååå, blomjord, frukt och mjölk, sikken blandning :) NÄ, nu måste jag ta tag och göra något, vem vet jag dyker kankse upp på din trappa :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0