Den kom, den gick...

... och jag överlevde. Dock med lite mindre ork idag. Turligt nog var jag ledig idag och har tid att återhämta mig. Blev som fest i dagarna 2 igen. Hann precis av med tröttheten från festivalen no1 under midsommaren och så till denna. Så nu är väl sommarens festligheter avklarade, eller nått??!!! :) Fick dock en förkylning som ett brev på posten. Hmmm..... var ju fint väder när festen börja men kallt när festen tog slut.

Torsdag var vi nyktra och lalla omkring.
Fredag: Grillning just utanför stängslet hos L, trevlig! Solen gassa och svettet rann men sen på kvälls eller snarare nattkvisten så kom kylan och kläderna var efter det soliga och goa vädret. På vägen hem svängde vi förbi en efterfest och kom hem efter 6.
Lördag: Inflyttningsfest med bastu, grillning och skrål av Die Mauer som jag fått höra live dagen innan. GRYMT!!!!
Söndag: Trött, trött, trött och obligatorisk bakis-pizza....

Är jag söt så här?  Eller så här??  (Fotona hämtade från Kiruna.cc)

Kommentarer
Postat av: malin r

idag är man trött.. de var nog sista festivalen för mig ever! men de säger jag iofs varje år ;) kram

2009-06-29 @ 16:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0