Flyter vidare...

Gick till färjan igår. Där satt några i klassen som hade ätit middag medan jag svettades runt 5 km. Satt där och surra lite innan stängning 24:00 och vidare till Allstar. Där hoppade några av och vandrade hemåt medan vi som gick in satt där och surra till 02 och stängning.

Inne på Allstar föddes ett nytt namn på en i klassen efter att en annan varit givmild och bjudit laget runt på en tequila..... så nu mina kära klasskamrater heter den som kallats lill-K för tequila-K... ni lär höra mer om den historian. ;D

Nu ringde mobil för väckning, ska äta frulle, packa ihop, städa och sedan brumma ut till Porsön och Björkskatan för att lämna igen min svägerskas lånebok och sedan säga hej då till V och S ( och M får jag inte glömma :) )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0