Natten...

Inatt är det natten för exakt 3 månader sedan då jag fick vakna med chocken att min bror lämnat oss och tagit himlen i besittning.
Inatt är det natten för exakt 3 månader sedan då mamma kom ner till oss för att berätta den fasansfyllda nyheten.
Inatt är det natten för exakt 3 månader då polisen klampade in i mammas och pappas hus för att berätta..
För att berätta det hemska som jag aldrig, inte äns i min vildaste fantasi, tänkt tanken om.
Tanken finns inte ens, tanken ska inte ens få finnas...
Det finns ingen mening i att han försvann..... allt är så fruktansvärt orättvist!

Jag tänder ett ljus för dig ikväll, Janne.
Jag tänder ett ljus för minnerna med dig
Jag tänder ett ljus för han som kom till dig...
Jag tänder ett ljus för er två ikväll.
För dig och .
Var rädd om varandra där uppe!
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0