Sov du lilla videung...

... än så är det vinter...
Så brukar det iallafall vara vid denna årstid. Snön brukar göra sig närvarande lite till och från. Men nu så har löven t o m i Kiruna börjat knoppa och strax är löven i sin rätta storlek.

Är åter som jag skrivit i Luleå igen. Den sista veckan av skola. Har redan hunnit med att skriva en opposition och göra en ppp.
Nu är det bara att hålla tummarna att det även går bra på torsdag då vi ska "avslöja" vår affärsidé.

Varit en snabbis på QL-inredning som hade 40-70% rabatt på allt. Hitta en asfin rosa duk till köket och en liten present till min rara V (damen V). Allt samman för under en unka hunka.

Nu ska jag lägga mig och låta maten sjunka sedan en promenad i det soliga vädret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0