2 veckors saknad!

Idag är det 2 veckors sedan Janne lämnade oss. 2 veckor som känns som en evighet. 2 veckor av en verklighet som känns enormt overklig! Förstår inte att han har lämnat oss och gått vidare till andra sidan.
Men jag tror inte han har lämnat oss utan är mitt ibland oss och undrar varför detta hände nu? För det måste även han undra; varför hände detta just nu?
Det enda jag önskar just nu är att han ska kommer tillbaka: JAG BEHÖVER MIN STOREBROR!!! Jag behöver veta att  han finns när jag behöver honom, när jag behöver komma till han för att bara vara, eller bara för att jag helt enkelt behöver Janne för att känna mig hel! Lika mycket som jag behöver resten av min familj för att känna mig hel....



DET FATTAS EN BIT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0