Förkyld!

När jag vaknade i fredgas var min röst borta, min hals värkte och jag förflyttade mig från sängen till soffan och där låg jag tills prinsen kom hem. Förstå vad irriterande! Fint väder för en gång skull när jag är hemma och så blir jag asförkyld.
Trotsade förkylningen i lördags och åkte skoter och grilla i typ 2,5 timmar. Fick ett litet bakslag men det var det värt.
Nu sitter jag åter hemma ensam...sjuk! Och tycker synd om mig själv :-) Tur i oturen så har vi gått igenom allt i statistiken och strategin och det enda obligatoriska denna vecka är en lab-timme på fredag som jag måste åka ner till. Är som skönt att få vara hemma en hel vecka! 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0