Hjärtat brast!


Livet tog en helt oväntad vändning. På en sekund förvadlades livet til en mörk skugga. En sekund känns om 1000 år. Om jag bara kunde........Om jag bara kunde........ om jag bara kunde........vakna upp och inse att detta var en dröm.

Tack för allt min älskade bror, du fanns för oss osm beskyddare, som glädjespridare, som ja......
Kom tillbaka!

JAg hoppas och ber att du har det bättre där du nu är! Fast kan du hade det bättre?
Sov och dröm de finaste och underbaraste drömmar i all evighet!

Jag älskar dig och du kommer föralltid och förevigt finnas i mitt hjärta!

Detta fotot är taget på min 30 års fest!
Den sista festen som vi ALLA syskon var samlade på.
Fast du finns nog omkring oss idag och för all framtid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0