Ingen sovlust....

Madrassen ligger där och väntar på att jag ska inta den, men jag tycker inte den ser så inbjudande. Har faktiskt ingen sovlust alls. Kankse för att jag inte vill att morgondagen ska närma sig. Fast den gör ju det trots att jag inte sover. Har börjat få problem..... med att sova alltså. Ena dagen sover jag alldeles förmycket och nästa ingenting och känner inget behov heller. Måste titta på klockan för att förstå att det är natti natti dax.

Men nu måste jag.....skolan börjar ju kl 13:00 :)

Kommentarer
Postat av: Helen

Undrar varför vi har samma problem??? Sömnen är som bortblåst, den fungerar bra mellan ca 02.30 - 05.00, sen då....

2009-03-31 @ 08:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0