Jobbiga beslut

Innan jag äns har fattat vad som hänt så kommer alla formella grejer som ska göras. Kista, kläder, begravningsdatum, dödsannons, bärare, uppläsare, sånger, bilar, egna kläder, mat, gäster och det som är jobbigast just nu; framtiden.
Hur ska jag göra med min framtid? Åka till byn ihelg och skippa pluggandet till tentan på tisdag? Börja sudda i strategiboken inför tentor veckan efter? Hur ska jag orka vara ensam i Luleå?
En sak är iallafall klart, jag missar tentan i Statistik då begravningen är den dagen. För nu är det bestämt, datum för begravning. Känns skrämmande nära faktiskt. Vill inte och vet inte om jag orkar med det redan. Jag har ju inte äns förstått att han gått bort...
 
Det gör så ont och jag vill verkligen inte vara med längre!


Kommentarer
Postat av: Annica

Vill bara säga att du vet att du får komma och bo hos oss om du känner att det skulle vara bättre än att vara i Luleå, vi finns här! Sen vill jag än en gång skicka styrkekramar till er alla, ni finns i mina tankar.

2009-03-13 @ 00:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0