Tenta

Imorgon är det tenta mellan 9-13 i Luleå. Jag har inte hunnit läsa lika mycket som jag borde. Det känns. Men ååå andra sidan vet jag varför och då måste jag tänka om. Går det inte så går det inte men då har jag iallafall försökt. Har bestämt mig för att begränsa mig lite och lära mig lite bara och hoppas på att det är de frågorna som kommer på tentan. Hur ska jag annras kunna fixa att läsa in allt på bara dennna dag kvar. Så nu måste ni, alla läsare, hålla tummarna o ch tårna för mig imorgon...tänk om jag kan skrälla??!!!

Annars så tycker jag att NSD ska läsas imorgon! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag håller tummarna. :) och går de inte får du bara göra de igen. Så farligt är de inte. Du har ju en orsak varför du inte orkat läsa. krma och håller på dig.

2009-03-16 @ 18:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0