Vad har jag tänkt med??

Har försökt koncentrera mig på skolan denna hleg. Gjort färdigt arbetet och när jag väl lämnat in den kom jag på att en sammanfattning/slutsats skulle ha varit med men jag glömde. Orkar inte fixa det utan det får gå. Lär ju inte få bakläxa iallafall... Sedan detta med att läsa inför tentan på tisdag....trodde jag skulle fixa det men jag kommer bara på andra saker att göra.... kolla i en barnpsalmbok, lyssna på musik, ligga under täcket och fundera, skriva här, vara på fb..... ja allt! Men jag vet att jag MÅSTE för livet kommer ju återgå till det "normala". Skolan står kvar och ingen väntar på att jag ska sörja klart. Jag måste fixa det....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0