Bankdag

Idag har jag besökt väldens sämsta bank (punkt). Service, vad är det? De kan nog inte äns stava till det! Något att tillägga är att det inte är banken jag anlitar men jag förstår varje gång varför jag bytt bank. Tänk så mycket fler kunder de hade kunnat ha om de kunde det där med service....

Efter det frustrerande bankbesöket besökte jag min gamla goa vän och hennes familj. Har inte träffat dem på läääänge vilket vi nästan borde skämas över :) Men vi vet ju var vi har varann så time is not a issue for us! Hon eller snarare de har en så söt liten tjej, ser ut som skrollan-docka från våran dock-tid. 

Nu inväntar jag tid för att ta mig ut i spåret igen. 30 minuter kvar tills maten sjunkit och jag kan ta i. Vad ska jag fördriva tiden med? Sola? Vi har faktiskt fått sol nu på kvällskvisten... Blir så lätt uttråkad. Hmmmm.... ska nog läsa alla människors bloggar och kolla in fb.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0