Lösenordskydda

Hej alla trogan läsare där ute!

När jag började blogga för över ett år sedan gjorde jag det för att kunna uppdatera mina nära vänner vad som hände i mitt liv. Givetvis är en blogg offentlig och därför valde jag att inte skriva ut namn utan skriva om personer utan att ange deras identitet. Detta har visat sig att vissa mer eller mindre tar åt sig av vad jag skriver även om det inte är riktat till dem.
Därför kommer jag nu låsa bloggen för obehöriga läsare...

Detta innebär att enbart de med användarnamn och lösenord kommer kunna läsa bloggen. Är du intresserad av att få lösenordet? Kommentera med namn eller mailadress så mailar jag lösenord och användare till dig med förutsättning att du är en godkänd läsare :)

Krävs inte mycket för att kvala in som godkänd läsare, det enda är att du tagit del av mitt liv på ett eller annat sätt och inte ingår i skaran av dem som missförstår... ;)

Låser bloggen om ett par dagar.....

Väl mött!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

testar

2009-05-31 @ 21:49:33
Postat av: Annica

Jag SKA ha lösenord ;) Läser din blogg varje dag så att jag kan känna att vi är nära varann fast vi inte hinner ses. Kram

2009-06-01 @ 01:50:43
Postat av: ★ Sussi - en galen norrbottning ★

jag vill ha :)



[email protected]

2009-06-01 @ 02:14:59
URL: http://sussisliv.blogg.se/
Postat av: Elsa

jag vill då läsa din blogg :)

2009-06-01 @ 09:22:58
Postat av: laila

Jag hoppas att du har min e-mail. :)

2009-06-01 @ 09:25:59
Postat av: Lena Ekman

Trist när man måste lösenordsskydda, men jag förstår dig. Därför försöker jag hålla mig allmän.. men har säkert trampat en och annan på tårna trots det. Men hur som helst så vill jag gärna läsa din blogg i fortsättningen om jag får?

2009-06-01 @ 18:16:17
Postat av: Camilla

Jag vill gärna forsätta läsa din blogg.. =) Kram.. [email protected]

2009-06-02 @ 13:05:35
URL: http://camilla73.blogg.se/
Postat av: Emmeli

Jag vill läsa din blogg ju =) Vad fint den blev nu föresten när inläggen har hamnat där dom ska.

2009-06-02 @ 17:11:00
URL: http://nikkygumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0