Paus

Det börjar bli länge mellan mina inlägg nu förtiden. Men det beror på att man i slutändan av allt elände slutar tänka. Blir lite apatisk och orkar inte engagera sig i något. Kan ju uppdatera er i vad som hänt i mitt liv iallafall....

Fredag: Skrev tenta i statistik varefter jag satte mig i bilen med L och körde hem. Väl hemma en lugn hemmakväll med lite besök av prinsens syster och bror.
Lördag: Fika på stan med mina kära kusiner. Cykelfärd hem som slutade i chocktillstånd och en resa till byn. Fira brorsans vinst och så...
Söndag: Bakis! Och en sen färd hem till Kiruna med L som chafför. Varken jag eller Prinsen kunde köra :)
Packa och sedan stora timmerstockar......
Måndag: Vakna 04:00. L körde ner till Luleå och muntlig redovisning som gick bra men med massa revideringar som följd. Fick tillbaka duggan och klara den! Gick till rara V och kolla på måfå studentportalen och jag klara tentan jag skrev i fredags. Missa fullpott med 1 poäng *härligt av mig*
Tisdag: Seminarie och mycket mindre saker att revidera innan slutlig inlämning 1/6. V körde mig till tåget och jag puffa hemåt.
Onsdag: Vakna SENT! Fixa lite med brorsans grejs. Hämta schema inför sommarens arbete. Ser bra ut! Nu ska jag laga middag eller lunch för mig :) Ta en cykeltur på en timme och föra middag till prinsen som jobbar iaf till fredag..

Uppdaterat och klart. Intressant liv man lever... NOT!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0