Dagen innan duggan

Sitte nu här på morgonen och dricker litervis med te. Har fått ännu mer ont i halsen. Känner mig ännu mera trött och MÅSTE plugga hela lååånga dagen för nu är det sista dagen innan duggan. Måste fixa den, blir galen annars.

Fick reda på tentareslutat i helgen. Gjorde 2 tentor för ett tag sedan. Ena klara jag och den andra missa jag. Detta innebär att jag snällt får vara i Luleå den 22 december, förstå 22 december! Jag vill ju ha jullov då. Men, men... det är väl bara att göra om och göra rätt! Var bara någon poäng från G och då fär man sitt straff. Blääääääääää!!!!

Måste förstås tänka possitivt. Har ju lyckas med hela 2 års studier utan problem. Lyckades t o m få 24 av 25 under en pressad situation i våras efter att bror gått bort så kokad är jag inte. Måste bara komma på hur denna lärare vill att tentasvaret ska skrivas.

Nu ska jag fortsätta med en till kopp te med massa honung så jag kan svälja salivet. Får inte bli sjuk till imorgon.

Hej svejs och hoppas helgen var trevlig, det var iaf min med massa trevlans folk  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0