En söt liten kille...

...som jag råkar vara gudmor till. För det är ju så det hette förr i världen. Men denna söta lilla kille råkar bo så enormt många mil ifrån mig. Saknar er där borta på andra sidan det stora, vida havet.

Idag har jag varit helt slut efter skolan. Vi börja tidigt och sluta sent vilket är en ovanlighet, alltså en schemalagd ovanlighet. Annars brukar vi ju sitta flera timmar med böckerna framför näsan under tentaperioder och projektarbeten men inte föreläsning och seminarier hela långa dagen. 
Kom iaf hem och åt. Slockna på soffan och sedan läste jag ett kapitel och dog igen.
Nu ska jag försöka ögna igenom 2 kapitel så jag vet vad morogndagens föreläsning handlar om. Lite förberedd gör det enklare att greppa grejen, is that right??! :)

Over and out for now! 
 

Kommentarer
Postat av: Laila

Oooh, vi saknar dig jatte mkt Malin.

Jag laser din blogg med jamna mellan rum,sa jag vet vad du har for dig :) Massa kramar fr oss

2009-11-07 @ 16:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0