Fredag imorgon

Och jag fick jobba efter att jag ringt och gnällt lite. Så onsdag och torsdag har jag jobbat. Blir som fin fint att få in lite pix i december när vi ändå bara får halva studiestödet. Fattigt fattigt annars!

Var dessutom kul att få vara ute och hjälpa till lite. Har gått från gormiga till lyckliga, precis som det ska vara inom vården och det är just det som får det att bli värt det. Trivs inom vården men eksemen sätter som lite käppar i hjulet. Men så här med lite gästspel gör ju inte så mycket. Bara så roligt!

Helgen är oplanerad och ihelg måste det hända nå annars får jag spader!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hade iaf grymt trevlig besök idag!

Ha en dra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0