Fredagen den trettonde...

Ja, då var jag tillbaka hemma (redan igår) och så var det fredagen den trettonde. Om man nu tror på sådant. För då ska det tydligen hända massa olyckor idag, små som stora. Jag lever inte dirket så iallafall. Lite skrockfull men inte direkt så jag ändrar mitt liv efter datum.  :)

Sitter nu och väntar på att klockan ska gå. Har date med en kär vän som jag inte träffar så ofta. Men det blir ävl så när jag är en veckopendlare. Vill ju hinna umgås med prinsen ååå. Fast nu har jag varit duktig i hela 2 dagar. Igår var jag förbi på kaffe hos en annan gammal kär vän :) och så idag date på stan med en annan. STOLT!!

Kankse skulle ta sig förbi jobbet och hälsa på lite. Kanske tigga till sig lite extrajobb??! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0