Vardagslyx

Sen jag kom tillbaka från Luleå har jag fått sova...verkligen sova ut! Det finns verkligen inge skönare än just morognen och få ligga och dra sig utan att ha någon tid att passa eller något måste att göra. Det kallar jag verkligen vardagslyx.

Att sedan stiga upp. Värma sig en kopp te. Sätta sig framför tvn i tystnaden och njuta av téet och tystnaden i sakta mak. Utan att ha något måste. Det hör som inte vanligheterna att inte ha något på gång med skolan. Att ha så här ledigt är LYX, vardagslyx!

Inte bara det. Borta bra men hemma bäst stämmer ju grymt. Fatta vilken vardagslyx att få vara hemma!!!

Jag njuter verkligen i fulla drag denna morgon för imorgon är en annan dag.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0